Очолила антирейтинг одна з найпопулярніших серед туристів країн Азії.
Незважаючи на те, що в Таїланді знаходяться найбільш переповнені туристами міста, саме в цій країні приїжджі найчастіше почуваються чужинцями.
Про це свідчать дані свіжого дослідження компанії Ubuy, заснованого на таких ключових факторах, як рівень володіння англійською мовою, дружелюбність і безпека. У дослідження також було включено деякі інші показники, такі як щорічні міжнародні туристичні прибуття та кількість емігрантів.
«Під час подорожі мова, безпека і дружелюбність місцевих жителів відіграють вирішальну роль у формуванні досвіду. Це дослідження підкреслює, що деякі країни, незважаючи на свою яскраву культуру і популярні туристичні місця, все ще можуть здаватися чужими і складними для відвідувачів», – цитує представника Ubuy видання Daily Express.
Відео дня
За його словами, всі ці фактори можуть змусити мандрівника відчути себе в цих країнах чужим і створити в нього враження, ніби йому тут не раді.
Таїланд очолив антирейтинг, отримавши 98,9 балів зі 100, зокрема через дуже низький рівень володіння англійською мовою.
«Попри те, що Таїланд посідає високі позиції в рейтингу дружелюбності, мовний бар’єр і помірний індекс безпеки можуть змусити туристів почуватися відірваними від світу та поза зоною комфорту. Незважаючи на теплі посмішки, повна інтеграція в місцеве середовище все ще може бути складною», – зазначають автори дослідження.
Друге місце дісталося ОАЕ із загальним балом 96,9 зі 100. Низький бал володіння англійською мовою і слабкий рейтинг дружелюбності роблять країну менш гостинною для мандрівників, які не знайомі з місцевою культурою або мовою.
10 країн світу, де туристи найчастіше почуваються чужими
- Таїланд
- Об’єднані Арабські Емірати
- Мексика
- Індонезія
- Китай
- В’єтнам
- Японія
- Бразилія
- Індія
- Туреччина
Як повідомляв УНІАН, раніше експерти видавництва про подорожі Fodor’s назвали 15 місць на планеті, куди не варто їхати у 2025 році, адже ці приголомшливі туристичні напрямки руйнуються під тягарем власної популярності.